Bir tek varoluş nedeni vardı insanın sürekli aşmasıydı kendikendini bir daha aşmasıydı ve daha da aşmasıydı bu ‘aşmalar’ eklene eklene ulaşılacaktı erdemli bir hayata; şimdi soruyoruz ,deniliyor yeryüzünün merkezinden; oldu mu bu , koşabildik mi böyle , buyurulduğu gibi ,ha ,Sayın Yolcular ?