Resûlullah Efendimiz sallallâhü aleyhi ve sellem buyurdular: "Yürütüldüğüm gece(yani Miraç gecesi)kızıl bir tepenin yanında mûsâ Aleyhisselâm'a uğradım. O kabrinde ayakta namaz kılmakta idi"
(Sahih müslüm)
Geçen bunca zamandan sonra kalbim soğuyan lâv kütlesi haline geldi her ısıtmaya çalıştığımda bir parcası kırıldı sanırım birdaha ısıtmadan kırılmadan yaşamaya alışmanın vakti geldi..