Ama belki de en büyük psikolojik sorunumuz çevremizdeki adaletsizliğin, pespayeleğin, liyakatsizliğin karşısında kendimizi çaresiz, etkisiz ve samimiyetsiz hissetmemizdir.
Çünkü birçoğumuzu tüketen iş değil, anlamını kaybetmiş emektir.
Neyi sevdiğini hatırla. Seni neyin sevdiğini hatırla. Bu nefret dalgasında, sevginin ne olduğunu hatırla. Hissettiğin acı, sevdiklerinden kaynaklanıyor.”