Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
Ben de herkes gibiyim dünya gerçeklerine olduğu gibi değil de, olmalarını istediğim gibi bakıyorum.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Mutluluğun gizi dünyanın bütün hakikatlerini görmektir, ama kaşıktaki iki damla yağı unutmadan.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Tanrı herkesin izlemesi gereken yolu yeryüzüne çizmiştir, yazmıştır. Senin yapman gereken, senin için yazdıklarını okumak yalnızca.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Alıntı
Henüz sahip olmadığın bir şeyi vaat ederek gidecek olursan, onu ele geçirme arzusunu yitirirsin.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanlar yaşama nedenlerini pek çabuk öğreniyorlar. Belki de aynı sebeplerle hemen pes ediyorlar. Ama dünyanın kanunu böyle işte.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam