Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
Ne var ki hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamımızın bir parçası saymaya başlarız. Biz onları yaşamımızın bir parçası saydıkça onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar, canları sıkılır. Çünkü efendim herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Sorun şu ki her gün yeni bir yere gittiklerinin farkına varmıyorlar. Otlakların değiştiğini, mevsimlerin birbirine benzemediğini anlamıyorlar. Çünkü yiyecek ve sudan başka kaygıları yok. Belki de herkes için durum böyledir.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Git kendine bir sürü al ve en iyisinin bizim şatomuz en güzel kadınların da bizim kadınlarımız olduğunu öğreninceye kadar dünyayı dolaş.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
İşte benim yılbaşı ağacım 🤭🤭🦋