Ama insanın durumu da tıpkı ağaç gibiydi.Ne kadar yükseğe ve ışığa yükselmek isterse, aşağıdaki kökleri de o kadar toprağa, aşağıya, karanlığa,derine, kötülüğe dalardı...
Hiçbir yapılan eylem yok edilemezdi;ceza ile nasıl olmamış hale getirilebilirdi ki!Bu varlık denilen ceza şundan dolayı sonsuzdu,o her zaman eylem ve suç olmaya mecburdu!