Keşke bütün kadınları koruyabilsem engel olabilsem kalplerinde en ufak bile bir yara açılmamasına.Hak ettiğimiz gibi yaşasak mahcup olmadan ezilmeden kırılmadan anlaşılmak için çığlık çığlığa bağırmak zorunda kalmadan.Şimdi nefes alırken dahi boğazıma batanları unutsam delirmesem
Galiba yaş aldıkça en korktuğum şey doğum günüm oldu sanki hep geç kalmışım koca bir hayat var ama geç kalacağım hissi çoğu şeyi aniden yaşama telaşı ve daha bir sürü şey... Yine de yeni yaşımda kendime söz verdiğim şey hayallerimi gerçekleştirmek