"Bazen gözyaşını tutarsın , güçlü kalmaya çalışırsın...Ama kalbinin sustuğu yerde, gökyüzü konuşur.Sen ağlamasan da yağmur yağar; çünkü evren,içinden geçenleri saklamaz.Belki de bu yüzden bazı ayrılıklar sadece bir kalbi değil bütün havayı ağırlaştırır.
Düşünsene;gitmeler sadece seni değil, yağmuru bile ağlatıyorsa... O gidişin ağırlığını hangi kalp gerçekten taşıyabilir..."