Netice olarak ben film izlemeyi seviyorum, sinema beni zenginleştirdiği, bana insaniyete dair bir değer kattığı sürece. Filmleri edebi bir metin okur gibi okuduğum için. Beyazperde zaman ve mekan perdesini aradan kaldırdığı için. Film, perde üzerinde gösterilen, orada kalan bir şey değil, tam tersine o perdeyi aradan kaldıran bir şey olduğu için. Perde, bir eşik sadece. Atladığınız anda ( ya da doğru bir ifadeyle yönetmen sizi içeri çekmeyi başardığı anda) harikulâde.