Sehraozol

Sehraozol
@Sehraozol
Bookstagram hesabım @mahpeykeray Kitap yorumlarıma instagram hesabımdan ulaşabilirsiniz
"Sendeyim,Gün Işığı." "Bir an seni göremedim." "Korktun mu?" Korkmuştum.
Ecevit ~ Işıl·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ruhunu gördüğüm birinin savaşını gözlerinde çizmek istedim."
Alıntı
"Unuttum.Bildiklerimi unuttum." 𝐔𝐧𝐮𝐭𝐭𝐮𝐫𝐝𝐮𝐧,𝐆ü𝐧 𝐈şığı.𝐁𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐢𝐥𝐝𝐢ğ𝐢𝐦,𝐞𝐳𝐛𝐞𝐫𝐥𝐞𝐝𝐢ğ𝐢𝐦,𝐛ı𝐫𝐚𝐤𝐚𝐦𝐚𝐝ığı𝐦 𝐡𝐞𝐫 ş𝐞𝐲𝐢 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐭𝐮𝐫𝐝𝐮𝐧.Öğ𝐫𝐞𝐧𝐦𝐞𝐲𝐞 𝐡𝐚𝐳ı𝐫ı𝐦.
Alıntı
"En karanlık gece bile şafağa kavuşur.Herkesin içinde bir ışık,sökmeyi bekleyen bir şafak vardır,Ecevit.Ne kadar koşarsan koş,şafaktan kaçamazsın!" "Şafak başkasına ait,bana değil." "O ne demek?" "Senin hikâyenin başrolü ben değilim demek,𝐆ü𝐧 𝐈şığı."
Işıl~Ecevit·Kitabı okudu
Alıntı
"Anlama zaten." "Tamam efendim.Başka ne yapayım?" "Gözlerini bana dokundurma." "Çünkü?" "Sen bakınca 𝙜ü𝙣𝙚ş doğuyor...ben 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙡ığ𝙖 alışkınım."
Ecevit~Işıl·Kitabı okudu
Alıntı