Allah hepimizi aynı anda yarattı. Bu esnada 'ruhlarımız' yaratıldı. Ruhun yaşı, cinsiyeti yoktur. O bütün bunlardan beridir. Alem-i Ervah'taydık ve Allah'ın huzurunda canlıydık. Vücudumuz yoktu, sadece ruhumuz vardı. Ruh nurdan yaratılmış bir varlıktır. Ve Allah ile aracısız konuşabiliyorduk.
Kendinizden vazgeçmeyin, çünkü siz vazgeçmediğiniz sürece Allah sizden vazgeçmez. Allah`ın sizden vazgeçmediğinden emin olun, çünkü hala nefes alıyorsunuz... Hala hayatta olmanız Allah`ın sizden vazgeçmediğini gösterir.