Sehriban aytulum

Sehriban aytulum
@Sehribanaytu
*İster psikolojik bir nedeni olsun, ister fiziksel ya da her ikisi birden bir olayın kökenine inmediğimiz sürece yeniden yaşanması ihtimali vardır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
》Herkes ara sıra kendini rol yapıyormuş gibi hisseder. İşin anahtarı yoluna devam etmen ve o anda alabileceğin en doğru kararı almandır. Hata yapmaktan korkma. Benim en çok öğrendiğim zamanlar , hata yaptığım ve hatalarımdan döndüğum zamanlardır.
*kendimi neden mutlu hissedemediğimi anlayamıyorum. Arkadaşlarımın hepsi mutlu görünüyor..
'Kendimi yalnız hissediyorum.Her zaman konuşabileceğim hiç kimse yok ' dedi. "Benimle konuşabilirsin." Dedim 'Anlatsam da anlamazsın. Ben bile anlamıyorum .' dedi.
*Bazen kaza olduğunu düşündüğünüz şeyler olur, onlar bir amaca hizmet eder.