Şelalee

Şelalee
@Selaless1
Kitaplarla farklı bir alemdeyim ♡
“Aşkın, gözü kapalı uçurum kıyısında yürümek olduğunu bilen biri âşık olur mu hiç ”?
Reklam
İnsan herşeyi unutarak yasayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yasayamazdi.
Ne mutlu cehaletin koruyucu rahmi içinde bir cenin gibi büzülüp yatanlara..
İnsanların çoğunun ruhu , bedeninden önce çürür.
Sayfa 202·Kitabı okudu
İnsanın en kötü yalanı, kendine karşı olanıdır.
Sayfa 190·Kitabı okudu
Reklam