İnanılmaz güzel bir kitaptı. Bundan önce de Hamlet'i okumuştum buna referans olmuş diye ama Hamlet okunmadan da okunabilirmiş. Geçmişle diğer insanların hayatlarıyla, yolda gördüğü biriyle ilgili küçük bir bilgiyle anlatım sürekli zenginleştirilmiş. Ne olacağını, olayların gidişatını biliyordum ama bildiğim olay geldiğinde o kadar perişan oldum ki yazarın anlatımına hayran kaldım.Kesinlikle okunması gereken bir kitap.