Herkese selam🙋🏼♀️ kimler neler okuyor? 🙅🏼♀️ ben hala Suç ve Ceza ‘ya devam bugün beşinci bölüm biter, altı bölümden oluşuyor ve bitmesini hiç istemiyorum 🤦🏼♀️
Kitaplığımda otuzdan fazla okumadığım eser olmasına rağmen alışkanlık edindiğim bir özellik var, her ay düzenli kitap siparişi vermek, sanki kitaplar tükenecek de ben hiç okuyamayacağım korkusu 😄
Eylül ayının ortasına gelmemize rağmen hala yeni bir sipariş vermedim, sizin kesinkes okumalısın dediğiniz kitaplar neler? Bu ay ki siparişimde sizlerden öneriler de olsun 🙋🏼♀️