Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Hadi mutluluğu paylaşalım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biliyorum, uyumadınız...
Unutulmayana özlem, bitmez...
Kulağıma fısılda, ben duyarım seni..
Dahası yok bende..