Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Dinleyelim... O sokak yazdırdı bana.. youtu.be/ZyhrTI7pbGA
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sonra olmadı işte.. O sokakta kaldı hepsi. Biz orda buluşurduk da.. Olur bana arada böyle, gözlerim nemli..
Yok, nasıl sevdalandıysam.. Ondan bakıyorum. Dalmadım uzaklara.
Şair demiş ki.. Diye başlardın.. Ben sana öyle bakarken, anlatmaya.