Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Eve gitmek istemiyorum. Belki yalnız yürürüm artık. Öyle ya, sevdiğim tek şey oldu yalnızlık!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatıraların kaldı bana, o sokaklarda...
Yürüdüğümüz sokaktayım. Şu taşın üstünde dilek tutmuştun. Gülmüştün hani..
Baktığım her yere yazdım adını...
Zihnimde dolaşan cümlelerden ibaret değilsin..