Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Bana cesaret ver.. Seni sevdiğimi söyleyeyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kayboluşlarıma gizledim seni...
Bir notaydı tenin, dokunulmaya hasret...
Sevişir miyiz eskisi gibi...
Bir adım daha at bana. Kavuşalım...