Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Yastıkta başım.. Seni bekliyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülünce çok güzelsin..
Yorma bizi hayat. Tek suçumuz seni yaşamak..
Kapı aralarından izledim seni. Gelemedim...
Bir yerlerde elimizi bıraktılar. Belli etmedik ama üzgündük ❗