Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
İçimdeki acıya ilham veren, gözyaşlarımdı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zor kaldık bu gecelerde. Başımız hep öne düştü.
Her yeni terk ediliş.. Yeni bir farkındalık.. Çok yorucu.
Bir kubbe altında yalnız ikimizdik. Ben kaldım, sen gittin...
Senin hakkın bir mısra... Beyitler dizmiştim sana oysa...