Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Bir kubbe altında yalnız ikimizdik. Ben kaldım, sen gittin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin hakkın bir mısra... Beyitler dizmiştim sana oysa...
Kolay ulaşılan, çabuk harcanıyor. Oysa çok aramış, emek vermiştin... Aman dedim, dikkat ettim, kalbini kırmamaya.. Bilirim üzülürsün yoksa sözüm çoktur sana.
Klarnet sahnesi bombaydı:-)