Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
1956 Üsküp'ten girdin, Adapazarı'nda çıktın:-)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Metin Şentürk'lü sahneler:-)
Online kız isteme. İyi fikir.
Rukiye, nasıl da gencimiş öyle. Şaşırdım!
Hadi ordan.. Ben ünsüzüm, izlemezsiniz:-)