Siyah seversin sen...

Siyah seversin sen...
@Seles
Benimle iletişim kuracak kadar medeni, konuşabilecek kadar cesur olun... Tabi çoğunuzda yok.!
Ayaklarımı uzattım, tv 'mi açtım. Çayım da sağ yanımda. Ev yapımı izliyoruz kitap sevdalılarıyla...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Trt-1 'de ev yapımı adlı programı ısrarla tavsiye ediyorum.
Sonra sap gibi kalırsın ortada. Boşluğa düşersin. Sapıtırsın. Hani o hiç gereği yoklar var ya, alışmışsındır onlara. Devamı gelmeyince, tatlıydın ya acırsın. Zor olsa da çok sonraları, özel olmamaya alışırsın.
Bana, sensizliği öğretme. İnciniyorum..
Günaydın ruhu güzellere...