yıllarca aynı odada uyuduğun, aynı sofrada yemek yediğin, sabah okula aynı serviste gittiğin, öpüp kokladığın, sizi yalnız bırakmayan can ciğerin, kavga ettiğin, sonra öpüp gönlünü aldığın kardeşininin bir gün bilinmeyen ve dönüşü olmayan yolculuğa çıkması... insaların bazıları hatta büyük bi kesimi telefonumun camı çatladı , arabamın kapısı çizildi , gömleğimin düğmesi koptu bunlara bile üzülen insanları gördükçe daha da üzülüyorsunuz siz hiç kardeşinizi kaybettiniz mi ? ....