Ölümün nesi vardı korkulacak? Ölüm bu dünyanın verdiği bir onur, öteki dünyanın sunduğu bir mirastı. Ondan kaçınmak, her iki dünyaya da ihanet etmek, her ikisini de kandırmak olurdu...
varlık ve yokluk arasında gidip gelen sizi derin düşüncelere iten kayboluşları içinde barındıran çok özel düşündürücü ve gizemli bir kitap tavsiye ederim arkadaşlar..
GölgesizlerHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 202014,1bin okunma
Yaşamda hiçbir şey tek başına bitmez. Eğer sanatın sonu geliyorsa, beraberinde birçok şeyin daha sonu geliyordur. Şiir öldüyse, uğruna şiir yazılan birçok şey de beraberinde ölüyor demektir. Ey yaşadığı zamanın takvimini sonsuzluk sananlar, bir şeylerin ölümüne sevinirken iyi düşünmek gerekir." Murathan Mungan