Arkadaşlar, duygular değişse de önemli olan birlikte iken yaşananlar değil midir? Ne yani birlikte okuldan kaçtığımız, sigara içtiğimiz günleri farklılaştık diye gülümseyerek hatırlamayalım mı?! Yada bizi gecelerce uykusuz bırakan aşk duygusunun coşkun tadını yok mu sayalım kavuşamadık diye!