Birlikte şarkı söyleyip gevezelik ettiğin, birlikte yalan söyleyip ağladığın, aşık olup deli gibi düşündüğün birileri olmamışsa, yanında hata yapmaktan ve yargılanmaktan korkmadığın birileri yoksa hayatında, ne geçmişi hayal kırıklığı olmadan anabilirsin ne geleceği gönül rahatlığıyla karşılayabilirsin diye hissetmişimdir.