Selim Servan Demirel

Selim Servan Demirel
@SelimServan
İki zıt görüşlü insanın da dost olabileceği bir toplum yarattığımızda, insanlığın kapısından içeri giriyoruz demektir. Saygılarımla...
Hamal
Kendimi bilirim.
İstanbul
5 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
Hz MUHAMMED s.a.s
Zalimlerle beraber olmaktansa, yalnız kalmak daha iyidir. Yalnız kalmaktansa, hayırlı insanlarla beraber olmak daha iyidir. Susmaktansa ilmini ilim öğrenmek isteyen kimselerle paylaşmak daha güzeldir. Boş konuşmaktansa, susmak daha güzeldir...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eş seçmek kitap seçmeye benzer, iyi tasarlanmış bir kapak ve cilt ilginizi çekebilir. İçeriği sağlam olmadıkça, sonunu getirmek zordur... Konfüçyus
"Bir Hint masalına göre, kediden korktuğu için devamlı endişe içinde yasayan bir fare vardır. Büyücünün biri fareye acır ve onu bir kediye dönüştürür. Fare, kedi olmaktan son derece mutlu olacağı yerde bu kez de köpekten korkmaya başlar. Büyücü bu kez onu bir kaplana dönüştürür. Kaplan olan fare, sevineceği yerde avcıdan korkmaya baslar. Büyücü bakar ki, ne yaparsa yapsın farenin korkusunu yenmeye imkan yok. Onu eski haline döndürür. Ve der ki,Sen cesaretsiz ve korkak birisin. Sende sadece bir farenin yüreği var. O yüzden ben sana yardım edemem. Ünlü yazar Shakspeare, bu konuda söyle diyor : İnsanların çoğu Sevmekten korkuyor, kaybetmekten korktuğu için. Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için. Konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için. Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğin kıymetini bilmediği için. Unutulmaktan korkuyor, dünyaya iyi bir şey vermediği için. Ve ölmekten korkuyor, aslında yaşamayı bilmediği için..." (Alıntıdır...)
SEN NESİN ? Belâ mı, mükâfat mısın hayatlara ? Gül müsün, diken misin ? Firavun musun, beyinlere çöken ? Korkulan zalim mi, müşfik misin ? Ruhumu çalan sahtekâr mısın ? Benden faydalanan düzenbaz mısın ? Veren misin, sömüren mi ? Herkes sana benzer ey insan İyisi de vardır, kötüsü de... Sen nesin ? Topluma ödül müsün, ceza mı ? İnsan mı, insana benzer yaratık mı sın ? İyilerin safında mı, çıkarına satılmış kötüler safında mısın ? Alınıp satılan META mı, kendinde olan "eşref-i mahlûk" musun ? ALİ DABANCA (YARADANAKUL)
Oğuz Atay Tutunamayanlar.
Kim o Olric? - Kapıcı, efendimiz. - Ne istiyor Olric? - Çöp var mı diye soruyor efendimiz. -Bi'tap bedenimden ala çöp mü olur Olric? Söyle taşıyabiliyorsa beni alsın Olric. - Olur mu efendimiz,çileyle yoğrulmuş ömrün ederi bu olamaz efendimiz. - Ya ne Olric. Bunca şeyden sonra göğsümüze nişan takacak değiller ya. - Ama efendimiz… - Kapat kapıyı Olric üşüyorum