Selime aydın

Selime aydın
@Selimeaydinn
Ah, sizler!.. ‘Oyunda pek neşeli tepinenler’, bakalım daha ne kadar tepinebileceksiniz?.. Az kaldı, az!..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Ölmek zor değil, önemli olan yaşamayı bilmek...
" ... geçmişi gözümde canlandırırken bazen ben bile bu yaşananlara inanmakta zorlanıyor , gerçeği görmezden gelme , hatta yadsıma ihtiyacı duyuyorum
Ne kadar az bilirsen, o kadar iyi uyursun