Selin

Nerede olduğumu bilmediğim bir yerdeyim. Karmakarışık hissediyorum. Eski neşemden eser kalmadı, hayatımdan birbir giden insanlar oldu. Sana anlatacak çok şeyim vardı. Yanımda olmanı, beni anlamanı bekliyordum. Şimdi hayattan ne beklediğimi bilmiyorum. Artık daha sakinim, kusmuyorum öfkemi. Ama bu iyi bir şey mi onu da bilmiyorum, sanki duygularım yok olmuş gibi. Bir şeyler içimi sıkarken bile eskisi gibi tepki veremiyorum. Seni özlerken bile sakinim artık.
deepblue isimli okura yanıt verildi
Selin
deepblue haklısınız yaşayınca yazılıyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nerede olduğumu bilmediğim bir yerdeyim. Karmakarışık hissediyorum. Eski neşemden eser kalmadı, hayatımdan birbir giden insanlar oldu. Sana anlatacak çok şeyim vardı. Yanımda olmanı, beni anlamanı bekliyordum. Şimdi hayattan ne beklediğimi bilmiyorum. Artık daha sakinim, kusmuyorum öfkemi. Ama bu iyi bir şey mi onu da bilmiyorum, sanki duygularım yok olmuş gibi. Bir şeyler içimi sıkarken bile eskisi gibi tepki veremiyorum. Seni özlerken bile sakinim artık.
deepblue isimli okura yanıt verildi
Selin
Bu cümleleri yazmam için çok yaşlı olmama gerek yok sanırım :)