"Yaşanılan her şeyi yok saydın. Beni de yok saydın. Senin için yaptıklarımı görmezden geldin. Bunca nankörlüğünden sonra geri döndüğünde, hangi yüzle benimle konuşabileceksin?"
Hayallerimizi çok çabuk harcadın. Oysa seni ömrünün sonuna kadar sevebilecek biri vardı. O çok istediğin aşk zaten seninleydi. Uzaklaştırmak için çabaladığında, hayatın boyunca artık arayıp bulamayacağın bir şeyi kaybettin.
Gemileri ne zaman yakacağımı onu çok sevdiğimden emin olan insan bile tahmin edemedi. Ve ben hep onunla olacağıma inanırken, son raddede kendimi seçmekle kalabildim.