rümeysa yanaç

rümeysa yanaç
@Selin72
soğuktan ellerim üşüyordu sanki bir boşluğa düşüyordum.
"Ben geceyi ikiye bölerim hep, insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır.Ya geceyi yani karanlığı izleyeceklerdir ya da ayı yani aydınlığı izleyeceklerdir.Gece denen şey ikiye ayrılır. Biri karanlıktır.Biri aydınlık. B yüzden madem aşık olmuşum , ben geceyi ikimize paylaştırmayı isterdim. Karanlığı sevmeyen birine aşık olabileceğimi hiç sanmıyorum. Karanlık aydınlıktan çok daha güzel. Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı almaya razı olurdum. Duvarına bir ay resmi çizerim , sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım, 'ay benim...gece senin...' Sonra ışıkları kapatır çıkardım. "
Sayfa 309
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

rümeysa yanaç

, 1000Kitap'a katıldı.