"Ben geceyi ikiye bölerim hep, insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenek vardır.Ya geceyi yani karanlığı izleyeceklerdir ya da ayı yani aydınlığı izleyeceklerdir.Gece denen şey ikiye ayrılır. Biri karanlıktır.Biri aydınlık. B yüzden madem aşık olmuşum , ben geceyi ikimize paylaştırmayı isterdim. Karanlığı sevmeyen birine aşık olabileceğimi hiç sanmıyorum. Karanlık aydınlıktan çok daha güzel. Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı almaya razı olurdum. Duvarına bir ay resmi çizerim , sonra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım, 'ay benim...gece senin...' Sonra ışıkları kapatır çıkardım. "