"Ruhunu geliştirip sayısız konuda genişletirken,aynı zamanda bu çabasını olağan yaşantıya aktarabilmeyi başaran tanıdığım enden insanlardan da biridir."
Farkındayım; yazgım zorlu sınamalara gebe. Ama yılmamak gerek! Aldırış etmeyince her şeyin üstesinden gelinebilir! Aldırış etmeyince mi? Gülesim geliyor,nasıl oldu da bu söz çıktı kalemimden?