“Aşkı uyandırmak olasıysa, engellemek de mümkün olmalı."
“Hiç de öyle değil,” dedi adam. “Çünkü herkes aşka yatkındır. Uyandırmak kolaydır ama, kendi kendine sona ermedikçe yok etmek imkânsızdır.”
Bir kere aşık oldum -aşk dedikleri şey bizi doğruca cennetin kapılarına götüren, aynı anda o kapıların sonsuza dek kapalı olduğunu gösteren zulümmüş meğer.