Selda

Yalnızlık, yalnız kalmanın sancısı iken; tek başınalık, yalnız olmayı seçmenin zaferidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Thomas Mann
“Tek başınalık içimizde özgün olana geçit verir, aşina olmadığımız güzelliğe ve şiire..”
Kişinin kendisiyle dalga geçebilmesi, kendini o kadar da ciddiye almaması bir olgunluk emaresidir.
Bize heyecan sağlayabilecek yaşantılar tükendikçe kendimizi “iyi” hissetmek için legal ve illegal ilaçlara sığınıyoruz.