SELMAN

"Evde en çok okumakla vakit geçiriyordum.Okumak bana uygun tek dış etkiydi. Okumaktan şüphesiz çok faydalanıyordum."
Sayfa 52·Kitabı okudu
1000k
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan önce kendisini yaşamayı öğrenmeli, ondan sonra başkalarını kınamaya kalkışmalıdır!
1000k
Hayatım boyunca şöyle bir kaç kişinin suratına tokat atmadığıma da çok üzgünüm.
Sayfa 17·Kitabı okudu
1000k
"Duvarı yıkacak gücüm yoksa, onu yıkmak için kendimi paralayacak halim yok tabii ki, fakat önümde duvar var diye ona boyun eğecek de değilim."
Sayfa 32·Kitabı okudu
1000k
İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur
1000k