Yaşadıklarınıza kader diyorsunuz ve mucize olmasını bekliyorsunuz.. #Pelin Dilara Çolak.
Şunu eklemek istiyorum Biz bu dönemde din insanlarının, bilim insanlarının ve felsefecilerin aynı şeyleri söylediğini gördük.. Deprem öldürmez, bina öldürmez, insan öldürür.. İnancınız ne olursa olsun deprem bir doğal afettir. Ne zaman olacağı elbette bilinemez. Ancak fay hattının nereden geçtiğini bilim insanları sayesinde çok önce öğrenmişiz. Peki önlem almış mıyız? Haliyle bu bir kader değil seçimdir. Kadere inananların kader ve seçim ayırdını yapmasını rica ediyorum.. Ve bundan sonra umuyorum ki özgür olan irademizle ve seçimlerimizle deprem bölgesi bir ülke olduğumuzu gözardı etmeden yerleşim yerleri kurabiliriz..