A

A
@Sema1905
Öğrenci
8 Nisan
5 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Ne mi yapacağım bundan sonra? Ayak izlerimi silmek için sana gelen yolları tersine yürüyeceğim önce. Şiir okumayacağım bi süre, hediyelik eşya satan dükkanların önünden geçmeyeceğim. Senin için biriktirdiğim yağmur suyunu, bir gül ağacının dibini dökeceğim. Yeni bir yanlışlık yapmamak için telefonlara çıkmayacağım. Fotoğraflarını güneşe koyacağım, bir an önce solsun diye. İçinde ay ışığı, gül kokusu ve papatya bulunan tüm resimleri duvardan indireceğim, hasret türküsünü asacağım yerlerine. Geleceğe ışık düşüren bir gülüşle gülmeyeceğim kimseye ve sümbülden başka bi çiçek koymacağım penceremin önüne...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaralıdır can-ı yüreğim Hasretinle erir giderim Seni nasıl unutsun bedenim Gözüm dalar gariplenirim Vurulmuşum besbelli Dolanmışım yar beline Bir türkü tutturmuşum Ağlamaklı hasrete 🎶🎶
Şarkı sözü
İyi geceler🌺
Sonra bir uzak bulurdu herkes. Giden gidemezdi, gelen gelemezdi. Hayal olurdu, hatıra olurdu...
Hani bir evre vardır, toparlanmaya çalıştıkça diğer taraftan dökülür, sıkı sıkıya tuttuğun şey elinde tuz buz olur, kırıklarını birleştireyim dersin daha çok dağılır. Tam olarak oradayım"
Hayat