Henüz 150 sayfa okudum. Ama öyle beğendim ki anlatamam. İnsan kitaba aşık olur mu diye sordum kendi kendime ama oluyormuş. Karakterler süper ama kitabın her karakteri tüm hikayesi kendine aşık edecek türden. Çok beğendim. Son sürat okumaya devam. Ve kitap biter ama bitti diye bu kadar üzüleceğim aklıma gelmezdi 2. Kitap çok geç çıkmasın lütfen. GökçenLoresima
Hep okumak istediğim bir kitaptı. Sonunda başladım ve ilk kitabını okudum ve çok beğendim. Fantastik kitaplar hep ilgimi çekmiştir. Birde içinde aşk varsa tam benlik:) kesinlikle okumalısınız. AvM. Rise