“Saygının olmadığı yerde sevgide ehemmiyetini kaybediyor. Güzel olan her şey illaki zorluk istiyor. Hiçbir şey insanın eline kolayca geçmiyor. Emek vermeden , alttan almadan , umursamadan ve değersizleştirerek asla bir şeyleri yol aldıramazsınız artık bunun farkına varın..!”🥀
•Sema Gül•