Sema

Sema
@Sema_434
Beni bende demen,ben de değilim Bir ben vardır bende,benden içeri
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonunda bitti 🙃
Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze Gazze
Gazze'de soykırım var Gazze'de soykırım var Gazze'de soykırım var Gazze'de soykırım var Gazze'de soykırım var Gazze'de soykırım var
Hayat üzerime doğru yürüyor Ölüm üzerime doğru yürüyor Yaşamdan ölüme... Sen... Yorulmaksızın üzerime doğru yürüyorsun O zaman ben... Böyle şeyler mırıldanıyorum "Hüzünlü değilim" Bu sözcükler yeterli Öyle de olmalı... Ve ...