Hiç öfke duymuyormuş! Biri onu incitir diye mi korkuyor acaba? Bu yüzden mi kendi olmaya cesaret edemiyor? Neden sadece küçük mutlulukları arzuluyor? Buna da erdem diyor üstelik. Bunun gerçek adı korkaklıktır
Ruh huzuru ve mutluluk arayanların inançlı olmaları gerektiğini, hakikatin peşinden koşmayı isteyenlerin e huzurdan vazgeçip hayatlarını araştırmaya adamaları gerektiğini belirtmişim.
Uçmak istiyorsunuz ama uçmaya uçmakla başlayamazsınız. Size önce yürümeyi öğretmeliyim ve yürümeyi öğrenmenin ilk adımı da kendi- ne boyun eğmeyen kişiyi, başkalarının yöneteceğini anla- maktır. Başkasına itaat etmek insanın kendine söz geçirmesinden çok daha kolaydır.