Kaybolmuştu ya da varlığının dışında dolaşmıştı çünkü artık var olmuyordu. Bir şekilde varoluştan çıktığını düşünmek ne kadar garipti, ölümle değil de güneşte solarak ya da kaybolup evrende bir yerde unutulmuş olarak!
Demek ki arkadaş olduğun bir insan – seni seven ya da sana yakınlık duyan herkes – senin tarafından olmasa bile, sana olan yakınlığı yüzünden yıkıma uğruyor.