Sema

Sema
@Sema_oge
Hitap muhattaba biçilen kıymettir.. @sema._oge
"...Ne yaptıysam olmadı, ne çare Unutamadım, gitti!.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
𝗦𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗲𝗿 𝗯𝗶𝘁𝘀𝗲𝗱𝗲 𝗵𝗮𝘁ı𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿ı 𝗸𝗮𝗹ı𝘆𝗼𝗿 𝗦𝗲𝗻𝗶𝗻 𝗵𝗮𝘁ı𝗿𝗮𝗹𝗮𝗿ı𝗻 𝗶ç𝗶𝗺𝗶 𝗽𝗮𝗿ç𝗮𝗹ı𝘆𝗼𝗿..
Bir toplantıda Platon'a sorarlar: “İnsanlarda gözlemlediğiniz ve sizi en çok şaşırtan davranışlar nelerdir?” Platon cevabını şöyle sıralar: “Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler, sonra çocukluklarını özlerler. Para kazanmak için sağlıklarını yitirirler, ardından sağlıklarını geri almak için para öderler. Yarından endişe ederken bugünü unuturlar, dolayısıyla ne bugünü ne de yarını yaşarlar. Böylece hiç ölmeyecek gibi yaşarlar, ancak hiç yaşamamış gibi ölürler.”
Ne içimdeki sokaklara sığabildim... Ne de dışardaki dünyaya... (Sabahattin Ali)
"Günler gitgide kısalıyor. Yağmurlar başlamak üzere. Kapım ardına kadar açık bekledi seni. Niye böyle geç kaldın?" - Nazım Hikmet