Sema

Sema
@Sema_oge
Hitap muhattaba biçilen kıymettir.. @sema._oge
İşittim ki, benim için ağlıyormuşsun, Hâlâ adım düşmüyormuş dudaklarından! Geçenlerde bir yolcudan beni sormuşsun, Metruk, ıssız bir manastır gibiymiş odan! Çamlıklarda tek başına geziyormuşsun, Gözyaşların anıyormuş eski günleri... Ümidini siyah ufuklarda yormuşsun, Sanmışsın ki, giden günler gelecek geri!Artık ela gözlerinin altı çürümüş, Bahçemdeki kuşlar gibi susmuş kahkahan! Kalbin bir dal mevsimin hüznü bürümüş...Akşamları son yolcular geçerken kırdan Nazarların dalıyormuş, yıllardan beri Bir seyyahın bekleniyor gibi haberi! Giden Gelmez.. Yusuf Ziya ORTAÇ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne güzel demiş, nazım hikmet; “Ey sol yanıma düşen ince sızım, öyle tepkisiz kalma yaktığın yürektir çıra değil.."
Annem her zaman hayatın bir kutu çikolata gibi olduğunu söylerdi. İçinde ne olduğunu asla bilemezsin. - Forrest Gump
"İçerdeki gözyaşları dışarı akandan daha fenadır." - Stefan Zweig
Yüzler çirkin veya güzel değildir, sadece düşünceler öyledir.