Özgürlüğün yaşı yoktur. Bence herkes her yaşta özgür olmalı. Özgür insan meydan okur. Meydan okuyan insan her şeyden zevk alır. Emindir çünkü kendinen. Sadece mutlu insanlar kendinden emin olur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimdeki ben, ona sesleniyorum bazen, sana direniyorum, teslim olmak suçlulara hastır. Ben suçlu değilim. Sen de hakim değilsin. Çürüyene kadar yaşıyorum. İşe yaradığım sürece buradayım yani. Kaybettin desen de kazanıyorum.