Reşat Nuri Güntekin in en sevdiğim kitaplarından. Severek okudum. Hikayesi çok güzel ve okuyan herkesin de sonlara doğru şok olduğuna eminim. Bir adamın hayatını başlı başına anlatıyor ve akıcı bir kitap.
Okurken sıkılmayacağınız aynı zamanda ders çıkaracağınız bir kitap. Farklı farklı hikayeler var hepsinden farklı bir anlam çıkarmanızı sağlıyor yazar. Dünya klasiklerini okumayı seven herkesin severek okuyacağı bir kitap.
Çocuk kitabı gibi görünen ama çocuk kitabından ziyade insana ders katan değeri anlatan ve hayata dair ders veren bir kitap. Çocuklardan büyük yetişkinlere kadar herkesin okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum