Sema demir

Sema demir
@Semademir_ww
Artık kış gelsin istiyorum. En azından gözyaşlarım buhar olup yok olmıycak buz tutup teker teker kalbime saplanıcak.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bırakın hayatınız birazda dağınık kalsın. Emin olun hayat kurduğunuz düzenin şeklini alamayacak kadar akışkan.
Kısık gözleri dalıp giderdi kim bilir kimin hayaline...
Hayalini kurmaktan bile korkan bu kalbe, her söz bir umut olur yapışır kalır yüreğine .
Güneşin doğuşunu beklemekde sevdaya dahil mi?