Fakat hayatı düzeltmek lazım. Aksi takdirde fertler bu yanlış davranışlar içinde boğulur giderler. Bazen 'vicdan' diye bir şeyden bahsedilir. Ben buna karşı değilim.
Kendilerine ne derece yazık ettiklerini bilmeden bu uçurumun içine yuvarlanıp gidiyorlar. Sanki insanların eksilmesi lazım geliyormuş gibi, toplum düşene değer vermeyip, kendi dışına atıyor....